Review: Chloé RTW S/S 2013 Paris Fashion Week

Monday, October 1, 2012

Zbožňujem Chloé. Keby som bola bohatá, určite by som vykúpila celé kolekcie. Keďže som sa totálne zamilovala do kolekcie jeseň-zima 2012, nemohla som sa už dočkať tej nadchádzajúcej jarno-letnej. Som si úplne istá tým, že Clare Waight Keller, kreatívna riaditeľka Chloé, je geniálna! Nadrozmerné tunikové topy, bermudové šortky, nádherné kabelky a to najdôležitejšie, volány, boli všade. Nesmieme taktiež zabudnúť na Jacquelin Jablonski, ktorá podľa mňa totálne stelesňuje Chloé Girl a zbožňujem jej prirodzený svieži vzhľad.



I love Chloé. If I was rich I would defo buy and wear the clothes from all Chloé collections. I totally loved fall-winter 2012 so I was kinda excited about spring-summer 2013 season. I am pretty sure that Clare Waight Keller, creative director of Chloé, is a genius! Over-sized tunic tops, bermuda-style shorts, classy-sassy bags and the most important, ruffles were everywhere. We also can´t forget Jacquelin Jablonski who totally represents Chloé Girl and I love her fresh and candid look.



(Credit for photos: vogue.co.uk)

0 comments:

Post a Comment

Copyright © Jana's Boudoir