PEPLUM v šatníku! / Bring PEPLUM To Your Wardrobe!

Thursday, November 1, 2012
Trendom jari 2012 bol okrem iného aj fenomén menom peplum, alebo tiež suknička tričku/šatách/sukni... Moja posadnutosť sa môže zdať tak trochu mimo, keďže už je jeseň, ale ja si myslím, že peplum je stále v kurze. Elegantné, zábavné, zaujímavé a lichotivé postave zároveň. Zvlášť, keď ide o taký typ postavy, ako mám ja a teda, neširoké boky a neúzky driek. Peplum úplne fantasticky a najkrajšie urobí z takejto, tak trochu chlapčenskej postavy femme fatale a zrazu zistíte, že máte aj boky. To sa stalo napríklad aj mne na minuloročných beániách, kde som mala takéto šaty a nielenže sedeli perfektne ale aj tak vyzerali. Samozrejme ich sem nepostnem a zvlášť nie seba, lebo sa ešte trochu hanbím. Každopádne, vybrala som inšpiratívne obrázky, ako mám peplum rada a ako sa nosí. Zvlášť ma zaujal peplum opasok od River Island, ktorý si môžte/môžme kúpiť tu. Top inšpiráciou číslo 2 je pre mňa tento týždeň určite Kristina Bazan z blogu Kayture, ktorá takýto podobný opasok mala oblečený v dvoch rôznych outfitoch na dve rôzne príležitosti a zakaždým to vyzeralo super. Kristinin opasok je zo Zary, klik na link tu. Tak, ako sa Vám páči peplum? Nosíte ho aj Vy? Ak áno, ako?

Majte všetci krásny víkend, či s peplum alebo bez! <3


This spring 2012´trend was, among the others, peplum, also known as overskirt. My obsession with it may seem kinda late or weird, since it´s autumn already, but I consider peplum still trendy and stylish piece. It´s elegant, jolly, refreshing and figure flattering in one time. Particularly when you have figure like I do, and that´s narrow hips and a bit wide waist. Peplum makes you femme fatale with more feminine curves. I used to wear peplum on my ball dress but Im not gonna post it, of course :) Anyway, I found some inspiring peplum pictures, how I love to wear it and how others wear it. The peplum piece that inspired me the most was peplum belt from River Island, you can buy it here. My inspiration number 2 of these days is definitely well-known blogger Kristina Bazan from Kayture. She wore similar belt in two outfits for two different occasions and both were just amazing! You can buy Kristina´s belt here. So, do you like peplum? Do you wear it? If so, how?

I wish you all the most amazing weekend, with or without peplum! <3


River Island Black Peplum Waist Belt 


Pictures of Kayture by James Vyn

3 good things for today:
1. waking up in my boyfriend´s bed,
2. super delicious crab fingers spread,
3. I spent some time with my cousin´s little daughter playing with Lego. <3

2 comments:

Post a Comment

Copyright © Jana's Boudoir